Fronda

Såå, äntligen hemma skulle man kunna säga. Jag vet att det vart bad update på bloggen idag och jag får skylla på att jag inte vart hemma helt enkelt. Sen nu när jag kom hem fick jag ställa mig och diska, inte nog med det. Köket var stökigt igen, trots att jag städade där igår, lådor utdragna, disk överallt och massa saker. Jävla mamma, jävla pappa!

Fick tillbaka de samhällsprov vi gjorde i ekonomi i måndags, yes tänkte jag. Jag hade ganska höga förväntningar då jag svarade på alla frågor. I början var det kryssfrågor (1 x 2 ). Där kunde jag inte två saker, vilka var något som jag aldrig hört talas om, men jag gissade. Andra delen var frågor man skulle skriva svar på.
 Idag fick jag tillbaka mitt prov, 40poäng var full poäng. Jag hade 5,5 ifrån det. Mitt betyg vart g / vg och ett litet plus för en extrauppgift. Desutom kom det fram att ingen hade läst något om de två kryggfrågorna jag inte kunde. Vi frågade vår kära lärare om de och de fanns ens inte med att läsa på. Det kunde vart två poäng extra för min del!
 I den andra delen fanns det en uppgift som löd: "föklara blablabla" Det gjorde jag, jag förklarade de ord som stod där, men sen när vi hade genomgång så ville hon ha mer en bara en förklaring av ordet?!
Ja men då skriver man väl fan de på pappret ellerhur?! Det går inte att bara lämna ut ett prov så ska vi läsa hennes tankar! Så även där fick jag avdrag. två poäng. Hade allt vart som de skulle så skulle jag vara vart 1,5 poäng ifrån fullt. . .Hur fan kan 5 poäng från full pott ens inte vara ett klart vg? Sjukt?

Så jävla arg,
men det är mest för vår goda skolmat! Alltså, kolla in den!

@Tryck upp denna bild, detta ska föreställa skolmaten! Kyckliggratäng! FYFAN.
@Detta serverar man inte. Tänker ni samma som jag? Detta liknar något helt annat!
@Detta ger jag ens inte till min hund.

Tränade med Linda idag. Medel, vart ju hur bra som helst, märkte att jag dock har världens sämsta kondition! Hehe, men de visste vi redan!
Skriver sen, bye
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Nikolina

hihi åh tack! :D <3

2008-10-08 @ 20:20:36
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

det är helt underbart :) själv? <3

2008-10-08 @ 20:47:09
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jag har inte gjort något roligt alls,

gamla vanliga skolan, sen tagit det lugnt hemma bara :D själv? :)

2008-10-08 @ 21:00:46
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ser ut som spyor :/

2008-10-08 @ 21:12:34
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0