Fronda

Godmorgon godmorgon, sitter här för tillfället och blåser håret! Har nyss duschat, så jag ska snart gå och koka ägg så jag får frukost idag! Det känns så ovanligt att kunna få kliva upp nu, jag som alltid kliver upp runt 6 annars! helt underbart. Man är inte ens trött vid den här tiden?! I alla fall inte jag!
Det blir träning med Linda idag. Hur skönt som helst, det blev ju ingen igår så då måste det bli idag stället.
klockan 5, medel, royal, ses där, ellerhur? ;)

Näeeej nu ska jag kila iväg ett tag!
Btw, chiliconcarne idag, jag tror jag dör :O, inte alls gott det inte!

GOD MORGON! :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Heidi

Godmorgon!



sv: aa jäkligt stökigt, men jag orkar inte städa, haha.



Aa, glansdropparna är hur bra som helst, det ger helt nytt liv till håret. Inte så dyr heller :)

2008-10-08 @ 12:39:46
URL: http://heidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0