Fronda

Jag mår precis som du, fast lite sämre, gode vän!

Åkte hem tidigare idag, Linda gjorde ju det, så svag som jag är fick jag otrolig huvudvärk, vilket gjorde att jag ringde klagande till älsklingen min och sa att jag ville hem. Sagt & gjort. När jag kom till Finnböle var ingen älskling där och väntade på mig, så jag började gå hemåt med mina skavsårade fötter, men efter ett tag så jag skymten av min alldeles egna cyklande älskling. Tänka så underbart, då slapp jag gå ensam en halvmil :) Så nyttiga vi är baby min,
 Ska dock inte säga så, tryckte i mig en halv kebabrulle med svinstark sås på efteråt ;)

Egetligen skulle jag och Linda tränat idag, men så blev ej fallet. Det får hända en annan dag istället då, det ordnar sig. Kanske jag ska fråga Fia om hon är hemma imorgon, så kan jag först hälsa på henne och sen träna, jag menar två flugor i en smäll. (fast Fia min, du är inte en fluga) :)

I helgen har jag nförskaffat mig ett grytset. Även en vit halvduk från HM.

@Grytset. Jag har ett svart, liknande. 699:- Ord: 2499:-
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Men va?! Nu förstår jag inte surrsurr jag som trodde att jag var en fluga surrburrsurr

















(hehe)

2008-10-07 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0