Fronda - Twilight

Gissa om jag längtar, längtar efter den film som är baserad på de börcker som fick mig att bli besatt av kärleken mellan Edward och Bella? Jag verkligen älskar de böckerna, de har en sån stor plats i mitt hjärta att jag blir helt till mig när jag ser Twilight-reklam överallt. Det är egetligen värlspremiär på fredag, men på SF har de smygpremiär på torsdag! Då ska jag vara där kan jag lova! Spelar ingen roll vad jag får göra för att gå på den, men biljetterna är bokade och snart är jag där :) Jag och myspysälskling ska se den tillsammans, saknad och längtan på hög nivå!
Ni måååste läsa böckerna och se filmen;
   Om jag kunde drömma heter första boken, Twilight är orginal / engelska!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Dom böckerna ska jag ta och låna hem skriver upp Så kikar jag filmen sen.



Fy fan vad jobbigt med allt tjafs på praktiken! Och packa upp varor? Varför i helskotta ska du behöva göra det för? muttrar



Kramis )L)L

2008-11-24 @ 14:52:49
URL: http://pizzmyran.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0