Fronda - Tofflor

Jag har aningen svårt att skriva idag, har nämligen ett plåster på ett av de fingrarna jag skirver med. Inte alls skönt, men nödvändigt, eftersom jag gjorde illa mig idag!
Idag hinner jag inte svara på och acceptera era kommentarer då vi precis kom hem. Vi har vart och handlat lite och sen kollat på nya saker mamma beställt hem. Som ni vet så "sålde" hon för mary kay förr, men efter att använt sina produkter ångrade hon sig, produkterna passar oss inte alls, de är dåliga och försämrar huden. Jag har en foundation som jag blir alldeles fet i huden av, inte alls bra! Men nu så ska hon sälja för Amway tror jag det hette! får de vad det är för något då, vet att det ska vara rengöringsmedel men även smink och sånt! Mycket hudgrejer med!

Nu ska jag inte skriva mera, ska kika på den svenksa skräckisen inna vi somar, vampyrfilmen, någon som sett den eller? :)


Linda & Jimmy gömmer sig på Ica Maxi :)


Kolla in vilka mysiga! De ska jag önska mig eller så ska jag köpa dem själv.
Det är tofflor som man kan stoppa in i mikron så de blir varma, sen håller de värmen i några timmar, anledning till att det håller sig varma är att det finns linrön i dem :) passar mig perfekt eftersom mina fötter är ovanligt kalla! Hittas på
bluebox.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Vilka drömtofflor! ;)

2008-11-24 @ 21:09:33
URL: http://eekarlsson.blogspot.com
Postat av: jimmy

jag hade glömt den där bilden haha lite småkul var det på maxi i alla fall:D

2008-12-18 @ 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0