Fronda - Problem

Jag vet inte hur jag orkar!
Nu är jag hemma i allafall och det blir snart till att ringa Mats på MAXI och tala om hur läget ligger till. Vad de säger och hur de behandlar andra där. Vi får se hur han reagerar, blir det en dålig reaktion så kommer jag ringa till Kristina m att få byta APU-plats, blir det bra kommer jag fortsätta jobba och ta igen min tid som jag missat där. Så vårt är det inte! Det enda som är ett litet problem nu är att jag inte riktigt fått tag i Linda. Jag sa till henne igår att jag skulle komma till MAXI idag, men ändrade mig igår, så när jag ringde henne svarade hon inte. Hoppas du inte är sur nu LInda, jag ska ringa dig sen! På Lunchen!

Nu ska jag äta frukost med mamma och mig själv, kul va?!
Ha de jättefint så länge, hör av mig sen!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Ska förklara för dig =)

De är så att på lördag ska min kille+hans lillasyrra åkta bort till deras storasyrra och ha en "syskonkväll". Så då tänkte jag att min såkallade "syster" ( hon är egentligen min kuins dotter, men hon känns mer som syster, eftersom jag har vart där enda sen hon föddes. ) men att hon kunde komma hit ! Men de blev förhinder för henne, för familjen skulle iväg. Så då blir jag själv på lördagen när killen åker iväg och har kul med en utekväll osv. Därför gick det åt skogen. =(

2008-11-18 @ 10:51:20
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Marika

Ska berätta för dig varför de gick åt skogen.

De är ju så att nu på lördag ska killen iväg med sin lillasyrra till dera storasyrra och ha en "syskonkväll", de ska äta hos henne och sen gå ut och ta någon öl eller så. Så jag tänkte för att jag inte skulle vara ensam här hemma, ( det är ju så tråkigt... ) så skulle jag med ha en sådan kväll ! Så då skulle min kusins dotter ( men hon är mer som en syster, de är de närmaste jag kan komma. Har alltid vart där för henne enda sen hon föddes. ) men då skulle hon komma hit ! Så skulle vi hitta på något här hos oss.

Men hon fick förhinder, deras familj skulle göra något. Så då blir jag endå hemma själv, när killen är ute och har kul. Inget med de att han är ute och har kul, gillar bara inte vara hemma själv. Finns ju inget att göra då =( Därför gick de åt skogen..

2008-11-18 @ 10:56:05
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Sofia

- usch nej träningsvärk är inget skoj :P

haha men ibland undrar man vad det är för barnprogram som finns nu förtiden!

2008-11-18 @ 11:17:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Marika

Jo, de är ju alltid lika tråkigt.

Men ska försöka hitta på något, de är några dagar kvar till lördag !

Ha en bra dag !

2008-11-18 @ 11:24:08
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Marika

Idag så ska vi åka till farmor&farfar. Ev en sväng till mina föräldrar. Men de är några timmar dit, så tills dess får jag sitta och dega !

Själv ?

2008-11-18 @ 11:37:18
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0