Fronda - Nyttigt


Jag och min onyttiga frukost vaknade tillsammans idag :) Nämligen ett stort glas med varm chocklad toppat med grädde, det kunde ju knappast bli bättre! Idag v'nstar jobb på ICA maxi, sen hem och bara slöa med älsklingen min, kanske att vi ser på Crusoe eller något annat spännande. Nu ska jag kila och hämta mina jobbkläder från torkrumlaren, sen blir det borsta tänder och dra iväg som gäller! Byebye



 

 


Den rosa hade gärna fått bli min, "endast 1299kr" på plantagen, om jag inte missminner mig! Men visst var den grym!?

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Håller med att den rosa var grymm! =)

2008-11-24 @ 12:27:08
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0