Fronda - Maxi

Halloj, jag vet, jag har dåligt samvete just nu. Vi har haft internet hela veckan, jag vet inte om det beror på att Christer har internet eller om vi är inne på grannarnas, eller kan trådlöst räcka så långt? Aja, i vilket fall vil jag säga förlåt att jag vart tråkig, att jag inte skrivit! Jag får skylla på att ICA MAXI gör mig gaaaalen!! Jag HATAR Ica Maxi och deras äckelvaror som jag packat hela veckan. Uscha! Jimmy svek oss idag, men Linda var där. Tuuuuur! Annars hade jag avlidit med dessa hemska saker och människor som rör sig där. Förlåt maxi, men detta är varken bra för mig, eller för någon annan heller. Jag går ett program som innefattar att jag ska kunna hantera köttvaror, grönsaker, ostar och annat på bästa sätt, att veta vilket kött som passar till vad och vilken ost man inte kan äta om man bla bla bla.. Laga mat och sånt helt enkelt, men vad får jag göra? Packa era varor, hela gratis?! Arg blir ni om vi tar rast också, vi har rätt till 90 min, precis som ni, chefen sa det själv, men ni kan ens inte unna oss det? Man kan ju hoppas att vi inte får lönesänkning, jag menar, vi skulle ju gå back då!! Stackars jävlar!

Hata MAXI ica stormarknad, äckligt värre!

Biljetter bokade! YEY, nu blire älsklingfilm för mig på torsdag! Twilight
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Haft en bra dag ?

2008-11-15 @ 12:20:02
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: emma

jag är inte avis på er kan ja lova x) <3

2008-11-15 @ 12:44:30
URL: http://emmahedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävling i min blogg vem vill du ge ett hjärthalsband till?

Postat av: emma

MAN KAN INTE HATA ICA MAXI :O

2008-11-16 @ 14:19:20
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0