Fronda - Känslor

Det är mycket känslor inblandat när man kommer saker som förändrat en stor del av livet! Niklas, min förra granne är en som har betytt så mycket för mig! Världens drygaste och jobbigaste unge, men samtidigt den ungen jag växt upp med. Min granne, min fiende, min kompis, ja allt. Nu på senare har jag inte vart med han, men jag märker att nu när han är borta för alltid, så blir jag jääävligt ledsen. det bor någon annan i huset nu. Det huset som tillhör Niklas. Det värsta är att jag vet att han inte kommer tillbaka eftersom saker har hänt och han är omplacerad. Niklas, kom och hälsa på oss snart!

Idag har jag lagt undan skor på Din Sko, ugg för bara 299 kr, hur billigt som helst! Så jag ska köpa de imorgon. Hittade baar storlek 7, men märkte till mins tora förvång att jag kunde ha de. Hur bra som helst! för övrigt har vi käkat gott idag :) pappa bjöd på mat så de blev biffsteak för min del ;) Mmmmm...
Men hörrni, jag måste ta mig igenom mina känslor nu, hörs kanske imorgon
!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Vill också ha såna skor ! Måste få dom snart, vintern är ju på väg =)

2008-11-27 @ 10:51:57
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Sanna

låter som ett riktigt fynd ;)

2008-11-27 @ 13:46:12
URL: http://carpediemz.blogg.se/
Postat av: andreeew

nemen hanna , ja har oxå köpt uggs, fast i en mindre bersion, faan va dom e skön!! kolla in min blogg så ser du :)<3

2008-11-27 @ 21:43:00
URL: http://jamieisaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0