Fundeleringar

Nu är jag tillbaka till bloggen igen, alltså är min dator hel igen, gissa om glädjen finns? ;D
 Solen skiner, vädret är vackert, skolan går bra. Jag mår toppen, vad mer kunde jag begära?

Är gladast just nu, fast ändåså ledsen, men de är kaske inte så konstigt, jag menar, att vara utan min älskling är det svåraste jag går igenom om dagarna, det finns ingenting som är värre än hans frånvaro. Jag klarar det, det vet jag, därför är det bara att bita ihop och finns sig i att snart är det helg igen, snart ses vi igen. Du gör mig lycklig! Du gör mig stolt, jag älskar dig!

Jag orkar egetligen inte bloggen just nu, även om mina tankar är många men korta så finns det inte ord till att skriva det i bloggen, orkar inte bilddagboka tillräckligt heller. Har som liksom ett annat för mig. :) Men iaf så kommer jag givetvis att fortsätta :)

Idaaaag; Hannah sjuk ;) :D Tack du! Linda nyfärgat hår, riktigt snyggt, nu är du med stolt blond gumman ;) Emma allmänt glad, lika så de andra ;) De drog med mig ner på stan så jag slapp vänta på min buss själv, tack <3. Haha, men det är inte grejen, utan vi såg en tant som hade kjolen liiiiite för långt uppe, så hon liksom visade hela arslet xD. Stacksr henne, bara trosorna likson, mammatrosor :D Så snyggt, så snyggt ;)


Hade bra, ska ut! Byebye <3

Du är guld värd min lilla pärla, så väldigt vacker <3
   Jag älskar dig mest av allt, mest <3
Alltid
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0