27

Dagarna blir allt tyngre, solen försvinner och allt kommer tillbaka. Det känns, minnen, jag hatar dem. =/

sitter här helt ensam, en lördag. Hur vanligt är det på en sakla från 1-10? Inte alls vanligt, men skit samma. Jag antar att det finns väl även något bra i ensamhet också. Imorgon blire andra plamer hoppas jag, funderar på att ringa Evelina och kanske åka dit ett tag, eller ifall hon vill komma hit. Vi får se :) Saknar henne så, otroligt mycket!

Nationella proven i matte är ju lyckligtvis över, men de gjorde mig ändå inte glad, eftersom  nu väller andra prov in från höger och vänster. Nu på måndag har jag prov i styckning på 3 olika djur. Tränar som en dåre, men tro de, de är svårt. att veta vilka delar som sutter vart och sen så ska man kunna veta vad som ska lagas på vardera del. Så jobbigt så. Men jag ska allt klara det :) Igår hade vi också prov, i livsmedelkunskap. De stroa slutprovet, som faktiskt gick bra :) Hoppas på ett VG dära då. Onsdag har jag prov i Exel, måste ha MVG, måste måste måste. Jag vill ha MVG i slutbetyg dära.  På tisdag har jag utveckligssamtal. Och sen nästa måndag är de dags för ARLprov.
 Det är ganska skönt, man känner verkligen att nu börjar slutet, snart är det dags. 
 Hela 27 dagar, tills skolan slutar. Tills jag ska med Emma och köpa godis. Jag vill vara fri nu, jag vill verkligen det!

Godissuget är så jävla stort att oren knappt finns för de, nu har jag snart klarat en vecka, och allt blir bara förjävligt. Redan igår började saknaden efter glass godis och dricka. De var gratis utdelning på glass på stan, och inte nog med de, mamma köpte hem hur myckel som helst. Plus att det var massa smakprov i butiken. Hittade även en påse gott & blandat i min jacka, jaa, de var bara att ge bort den till pappa :(.
 Men Emmagumman, vi ska klara de :D Tro meeejee :)

Dagens jobbigaste:
 Älskling måste åka hem för att han skulle till sin farmor,
plus att jag inte riktigt vet om jag ska ut och gå, eftersom vädret förbjuder det, de är nämligen kallt och rgnar som fan, men jag vill verkligen bara ta den stunden för mig själv och Wenja & Saga! Äh, de blir på med jackan sen och ut och gå! Så måste de bli :) bara 45 min, de går bra.!

Älskling, jag saknar dej verkligen. Nu känns allt bra igen, allt blev fel och jag står för mycket av det. Jag vet det. Nu är allt fixat och hur bra som helst. Bara att jag inte kan dela helgen med dig är något som tynger :( Jag saknar dej verkligen. Till tusen,
 Jag vet att du kommer igen, redan på måndag. Men för mig spelar det ingen roll, jag hade behövt dig nu. Det är bara att bita ihop och se att de kommer att gå bra! En dag, vad gör det? Jag älskar dig mitt hjärta, jag älskar dig! <3


image243

@Hanna Skogsberg
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0