26

Nu har det gått en vecka, eller ja. Inne på sista dagen på veckan. Jag drömmer hela tiden om hur jag liksom käkar godis och sen kommer på att jag har ett vad att hålla, så då bryter jag ihop och grinar. Någonting är lika i verkligheten, nämligen så hade mamma tagit fram bullar idag, jippie tänkte jag, fan va gott med bulla och kaffe... -EllerInte- Det gick ju åt skogens vägar, vart bara kaffe för min del, och sara käka "fem" bullar , den ni!

Saga & Christer kom ut hit idag, vilket resulterade i gnäll från Christer, dels för att min kära älskling hade kopplat om hans Wii, som han fixat, de tog honom tydligen tre dagar, och sen för att jag "inte" vattnat hans kryddor.. Ojojoj, jag vattnade alla blommor ute på balkongen varje dag, men inte då. Men men, han får allt bråka på omm han vill, vad mer kan jag göra? Ähh, ska nog fan köpa han en kryddburk när han fyller eller ngt, som ett förlåt liksom. ^^,
  Vi åkte och fiskade, jag fiskade inte ett smack, utan bara tittade på och njöt av de otroligt kalla vindarna. Sen hem, käka mat och ut med vovvsen med Sara. Vi drog bara till Söderbacka och badade av hundarna, och sen hem. Spelade lite guitarr hero och pratade Iq. Yes,
  Nu sitter jag här, har precis gått dagens "Lövåsen", vilket kändes något jobbigt att behöva göra, men när jag tänkte på gårdagens lövåsen så nöjde jag mig ändå. Vart ngra kilo extra med tanke på spöregnet. Mina fötter simmade och hela min rygg var blöt.. Så roligt :) Då kan man inte riktigt klaga på att gå ut i dag inte.

Yes, men nu blire skriva med älskling på MSN, men vem vet,. kanske skriver någon rad sen :)
Hade fint!

Älskar dej gubben <3<3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0