23

Jag mår piss för tillfället, men det har inte bristit ut än. Men vad ska jag göra då? Det finns nog inget sätt att jag skulle kunna slippa undan dessa mörka stunder. Allt vart fel idag, de drog upp allt gammalt.. Men skit samma, jag orkar inte tänka på det :(

Dagens lövåsen gjord, det var den jobbigaste lövåsen ever. Jag vände verkligen på varenda steg. De var så jobbigt attjag tror jag dör. Ville inte, tänker inte. de är gjort så ja, de var väl bra det då?

Baby åker och tältar imorgon med klassen, egentligen var det meningen att han skulle kolla till mig idag med nu vart de så att han skulle leka lekar med sin klass och göra massa saker med dom och några andra. Jag saknar verkligen honom och kan inte sluta tänka på honom. Det är asjobbigt. och spec att du ska vara med dom imorgon. Ingen bra känsla, men jag gissar på att det blir bra även det. Jag hoppas du får det roligt, jag vill inget hellre än det! Du ska vara lycklig hjärta mitt <3

Nu orkar jag inte, gjorde dataprov idag. Yes, eller något?
De gick bra och jag tror jag klara de som jag ville, får väl se då!
 Fick tillbaka nationella idag, VG :) är riktigt nöjd. De ska ni med vara Linda & Emma. För Emma du vet ju att du är jätteduktig på mattte  :) Du vet det!

Älskar dej gubben min, får ever ju änd mi. <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0