23

" Det kanske är dumt, men jag vill ändå försökta för du är allt jag drömt om "
Bara citerat från en låt jag fallit för ^^,

Nu är det bestämt, De blir Norge i första veckorna på Juli i sommar med älskling :) Nervöst :D men roligt.  Något som osckå är närvöst är att jag har dataprov idag.. -.- .. Uscha, jag vet inte om jag kommer lyckas, men hoppas är ju iaf något som man gör.
 
Hade utvecklingssamtal igår, de var helt ok. Maud tycker att jag ser ner på mig själv, att jag är bättre än jag tror, så de vart lite känsligt där ett tag. Men ärligt så är jag aldrig nöjd, jag är inte nöjd med de jag har, även om jag kan tycka att andra gör hur bra som helst ifrån sig, men inte har de lika bra som mig. Jag är helt konstig i huvudet. Jag vet ärligt inte hur jag tänker. De är helt ärligt faktiskt.

Emma, Linda & Jag, ska ha filmkväll ngn dag :) Skönt känns de, filmkväll med,. och tälta och bada nattbad i Söderbacka :D <3 De bara måste bli av ^^, Görlnajt.
Nu måste jag dra till bussen, den råkar gå om 5 min. Hade finaste.

Baby, jag saknar dej:( Så otroligt mycket. Du är allt för mig nosen min <3 MIn egna pälskling <3 Älskar dej mitt underbara hjärta, kyssas <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0