21

Varför gör du såhär, jag vet skillnad på avstängd telefon och en utan mottagning och återigen står vid vid den konflikten att du gör såhär. Jag orkar inte mera av det här, kanske är det dags för mig att ta mitt beslut, för min egen skull. Jag sa i förrgår att du varken behandlade mig bra eller dåligt, Men nu vette fan? Jag kan till 99% säga att när du kommer hit kommer du skylla på mottagning, vad skulle de annars vara?Men denna gång, vägrar jag att ge mig. Gör inte det här mot oss!

Morgon btw, skola snart, om typ 25 min. Ska platta håret idag, blir ett måste då de står åt alla håll^^,
 Får tillbaka ett prov och ska ta hem och träna på ett annat! Ha en trevlig helg, tror nog inte att jag kommer skriva mer förrän påå måndag, men de beror väl på om älskling kommer hit idag? Hur ska jag kunna veta?

Hade bra idag!

Yes, jag älskar dig, men du kan inte göra såhär mera..
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0