18

Yes, bara 18 kvar nu. Trotts Emmas lilla ja vad ska vi kalla de för? Fusk igår eller i helgen, men vafan. Vad räknas enerigedricka som? Skite samma :) De funkar ändå,

I helgen har jag vart ute och gått med älskling, och hundarna så klart, ätit grillat på mors dag och bara gosat! Kikat på massa film har jag också, eller iaf 2 :)

Träffade min faster idag, vilken är någon jag intekänner igen när jag ser henne. Hon var ju helt olik sig sen jag såg henne sist, hade inte en enda aning om att det var hon! Sprang nämligen in på massa affärrer, vilket sllutade med att jag inhandlade : Två deo, Nivea Creme, lDb- hudkräm 2 st och två st tidningar, allt detta för 200 kr, ganska nöjd ^^, Fast jag ångrar egetligen tidningarna en aning, eftersom jag jämt köper minst två stycken varje månad, jag skulle lika väl kunna prenumerera för ett mcyket billigare pris!
  Uscha, avslutningskläder. Fundera över student. Kanske ska ta mig Sara till hjälp :) Om hon vill så :)

Pappa dödade en rävunge igår, jag vet det låter hemskt. Men efter att en tant stannat honom på vägen och sagt till han att köra lugnt då en rävfamilj är i krokarna kör han en bit och ser att där ligger en avliden räv på vägen. Så han stannar bilen och lyfter upp räven för att ta bort den från vgen så ingen kör över den mera. Till sin förvång lever den, med svåra smärtor, den riktigt lider, så de var bara för pappa att ta den lilla stackarens liv. Så respektlöst att först köra över en liten stackare och sen inte se ifall den är avliden eller ej? Hur tänder man då? Jag tycker pappa gjorde rätt. den hade i vilket fall dött, men fått lida riktigt mycket.
 
Prov idag då, och sen hem. :) Eller ja, en liiiiten stund matte med Kerstin hade vi med :) Kvart över tio bussen hem, städa rummet, och ut med voffs till lövåsen, sen tvätta och ha mig :) Förresten, jag fick MVG på mitt styckningsprov :) Är så glad, riktigt glad :) Jag & Andri  ^^,

Näääej,. nu ska jag hoppas pappa vill dra en sväng på cykel med mej Wenja & Berra, han har bedövat munnen, om det nu var någon anledning att lata sig idag ;) Haha, jag har ont i benet, annars hade jag nog vart ute och sprungit nu.. Uscha, först halt ett tag, och sen går det över. Så fort man rör sig igen så håller man på att dör! Ha de bra!


Jag saknar min baby som jag vet inte vad :/ känns verkligen tomt och ensamt nu :( Vi ses snart igen, men de känns ändå som evigheter :( <3 På onsdag och sen på fredag igen, men om vi är här eller i Hudik vet jag inte riktigt ännu.. De får vi se :) Ska gosas massa n'är han kommer hit..!! Älskar dej!

image248
Jag saknar våran tid.. Men samitdigt så.. Jag älskar dej Evelina <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0