Vad händer?

Allt är så konstigt i mitt liv just nu. Jag vet inte vart felet ligger, men att det finns där, det vet jag.
 Just nu grips jag av oro, eftersom din telefon tutar upptaget sen en halvtimme tillbaka, och jag kan knappast tro att du skulle prata med någon, eftersom dina kompisar skulle vara hos dig? Du lovade höra av dig snart, 3 timmar har nu gått. Utan ett ljud. Trodde jag fel när jag träffade dig idag baby? Jag älskar dig, snälla hör av dig snart : /...

Jag lovar, jag dör utan dig..

: /

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Kramar om!!

Mja, jag ser en massa fel jag *S* men så gör jag jämt med alla bilder på mig själv...

Nu ska jag och Kickan ut på en lite längre kortis sen sussa..

(L)L)L Kramar i massor =)

2008-03-06 @ 01:07:02
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0