Släpp mig fri, om du inte vill mig ha längre.

Jag vet att det finns en framtid, även så för mig. Vägen känns lång, hinder finner jag hela tiden, men jag vägrar, jag tänker helt enkelt inte ge upp nu. Fast jag fortfarande är nere på botten så ska jag uppåt nu, de spelar ingen roll hur ont det kan tänkas göra. Jag ska bli fri, lycklig. Jag ska upp till vattnets yta.
 Jag vet, jag gjorde de, jag ber om förlåtelse för de, de gjorde inte ont, och det därför att mitt hjärta gjorde ondare. Men förlåt, ändå.

Jag lider på ett sätt som inte är så svårt att ta sig igenom, det är bara att somna, för drömmar är bara en billigare resa bort från verkligheten. Så har det alltid varot och kommer alltid vara. Därför tänker jag lämna mitt öde till min säng nu, jag ska sova bort olyckan. 
  Jag ska bli fri! Jag älskar er.

Jag fick träffa min älskling idag, det är just därför jag känner lust till någonting åtminstone. Jag vill klara detta. Även om vi inte sågs länge alls, så fick jag vara lycklig. det var helt underbart, jag längtar så hemskt. Tack älskade ängel. Jag gör allt för att ha dig här nu <3 Hjärtat till dig, allt för oss. Jag älskar dig. Jag älskar vår kärlek. Kyssar <3
 Jag älskar dig sötnosen min <3

God natt  :´ )
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0