Jag är blek.

beror de på att solen inte finns? Att jag är skygg för den? eller att jag inte mår något vidare?
  För mig finns det bara ett svar på det; blandningen av alla tre exempel. men jag vet ju inte. De kanske bara är så att jag lägger märke till det nu och inte förr, men de spelar ingen roll, så länge jag är jag, så skiter jag i resten, faktiskt.

Jag somnade igår, men vaknade till flera gånger ( på dan alltså ), så jag drog mig iväg upp och cyklade, de kunde ju trotts allt behövas, eftersom vi käkade pizza igår, igen... Sista gången nu, visst vi säger så jämt, men denna gång får det faktiskt vara sant tycker jag.
 Näeej, vet ni vad, jag ska orka mig iväg, iväg till skolan. Elsäkerheten. Deja Vú?Stavas det så? Jag får jämt såna när jag är där, när han berättar om stötar, och att man får hjärtfel vid en stor stöt. Jaa, jag ska kolla mig, sen någon gång. vi får se när, men inte nu i vilket fall. 

Nu måste jag snart tyvärr kila iväg, och nästa gång jag skriver, så ska ni se, att jag mår bra igen. Att allt är ok.. Oron behöver inte finnas för mig. Ha de bäst alla.
 Speciellt du Fia  <3 Vi måste snart prata mera, och kanske träffas någon dag. :) Saknar dej Sofia <3 


Älskling, jag älskar dig. <3 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0