Direkt från Kågbo

Påsk idag antar jag ;)
 Massa mysgos och massa påskmat. Massa familj och massa påskägg..
Men efter denna vecka startar mitt hälsosamma liv på riktigt. För som sgat så ska jag springa vårruset. ^^, Karin och Sara hoppas jag kommer att joina.

Har inte skrivit så mycket så älskling vart med mej alla dagar i Forsbacka. Då finns inte tiden liksom: Sorry, men ni orkar väl ens inte lyssna på mitt drabbel ^^,
 Vi åker snart tillbaka i vilket fall,
JloveH <---- Bilddagboken Kolla den för dagens bilder, lämna en kommentar och stick.

Har levt med urinvägsinfektion i 3 dagar! JIPPIE!! Så nu går jag på medicin ;)
 Ha de strålande. Hör av mej någon gång snart igen.

Älskar dej <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0