Direkt från Forsbacka

Men visst sörru, här fortsätter livet som vanligt.
  Förutom att de skulle ha leg på konsum / posten idag.. -.-'
Som ni säkert inte redan vet så är mina kära bröder Christer och Olle beroende av Tradera, vilket har gjort att jag och min älskling fårr gått på konsum flera dagar för att hämta saker som Christer fått från Tradera. Detta har givetvis gått bra, fram till idag, då de begärde lägg. Men något sånt har jag inte orkat skaffa mig än, så de var lite problem. Men efter mycket om och men så kom chefen fram till att jag såg så snäll ut så han gick med på det ändå.

Påskmiddag idag och en massa Wii spelande, roligt och skoj på samma gång. Den ni :)
  Japps. påskmiddan kanske inte var den godaste, men de vi fick efter från bageriet var i vilket fall gott : )

BTW; jag undrar hur slemmigt äckligt folk kan få åka buss? Borde de inte finnas en gräns? Att de människor som är riktigt psykiskt störda inte får åka. Alltså, de Uscha, så mycket som han säger orkar jag inte utrycka mig om här just nu!
Men mitt konstaterande är att en sån människa ska inte umgås med andra..

Näeeej nu ska jag inte skriva mera..

Älskar dej <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: emma karlsson

"jag undrar hur slemmigt äckligt folk kan få åka buss" - klockrent gumman :D Så sant, så sant :)

2008-03-19 @ 19:48:43
URL: http://eekarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0