Det var på den tiden jag kunde döda för allt.

Sömnen tog den lilla gilmt av lycka som fanns kvar med sig. Just nu vill jag inget mer. Jag vill sitta i ett hörn, gömma mig, jag vill att ingen ska se. De kanske är fel att skriva ut det här då? Men ärligt så bryr jag mig inte, eftersom jag skirver det jag tänker här, jag har inte heller begärt att någon läser. Jag har ingen aning om vilka som läser, så jag bryr mig inte alls.
Ingen valde livet min vän, inte jag heller. Jag lever mitt liv, ser glad ut, gör allt som hör till. Jag är varken bättre eller sämre än vad du är. Jag vet att jag redan står högst upp på berget och försöker klättra upp. Jag har allt jag behöver, ändå känner jag såhär. Så länge jag inte har något mål att sträva imot kommer jag aldrig att komma vidare heller. Ärligt talat är det skönt, jag älskar att leva med mig och mina tankar just nu. Snart kommer det att bryta med, då kommer tårarna att bränna hetare och hjärtat kommer göra ondare. Om några dagar är jag jätteglad ígen och ler. Jag tror ingen mår bra av den omväxlingen som sker.
 Jag vet att de olika val jag gör idag, de kanske jag kommer ångra för resten av livet. men vem tänker så i just det ögonblicket? Inte jag i alla fall, jag är inte klok nog att tänka längre än till näsans slut. Jag ser inte det som kommas skall. Detta får sina konsekvenser. och jag vet inte, kanske är detta något att ändra på? Vad vet jag, vad vet du? Ingenting. Nuet är fortfarande förbli nu i vilket fall.

Med ärlighet kan jag säga att jag minns inte vad jag skrivit här ovan, det var något som kom rakt ut, från hjärtat. Jag inte ens hann tänka. Det är värre att skriva när jag inte tänker klart. de blir liksom halva meningar, sen har jag ingen aning om vad som skulle stå härnäst. Ingen aning om ens vad jag tänkte på. Det har jag inte nu heller.

Jag har bestämt mej, jag ska pierca tungan sen. vet ej när, men de får gå som de blir. För jag vill verkligen.
Nu ska jag vänta på att klockan inte ska bli 20.00.. För min älskling sa att han skulle ringa före det, eftersom de var så långt fram. Men får se, de är en halvtimme kvar.. Ärligt, jag orkar inte bry mig om det heller. ring när du vill baby.

Nu ska jag sova vidare.
  Fia, BTW, de har vart tomt utan dig unge när du var i A****a. Måste skriva med dig snart. Saknar dej otroligt vännen min. Du har en stor plats i mitt hjärta. Massa kramisar till Sofia <3 :)


Älskling, jag älskar dig <3

"[ Hälsa gud att han tar hand om mig väl,
Jag står vid himmelporten och väntar på er där ]"
Den är fin :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Otroligt tomt och tråkigt utan dig med, men vi verkar bara gå om varandra på msn med =(

)L)L Hoppas vi lyckas "träffas" snart

2008-03-05 @ 00:03:41
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0