4

Jag tror jag för första gången i mitt liv se en människa dö. Det var något hemskt, och de är något jag nte kan sluta tänka på. Kunde jag gjort mer? Vad skulle hända nu?! Uscha. de ligger i mitt samvete.

Vill ut nu, bara gå gå och gå. Aldrig riktigt stanna. Eller kanske springa våran lilla runda. Men de är för tråkigt för att göra de själv. Antingen gå 4 km, eller springa 6, eller göra båda. Jag saknar när jag gjorde de med Sara :)  Men vet ni vad, nu orkar jag inge mer. Sommaren är här, och jag ska ut! Byebye!

Btw, jag vann idag ;) xD . Jag & Izza hade bäst närvaro den här terminen ;) Slå den om ni kan!
¨
Älskar dej baby, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0