3

Det åtminstone ger mig nya krafter att försöka. Hela tiden att göra någonting, jag känner olycka för tillfället, om jag inte bryter ihop vilken sekund som helst, och bara.. låter de rinna.

Sommaren är här, ? Jag har precis fått lov och de känns väl skoj. Har egetligen idrott imorgon, men aldrig att jag åker in till stan för att ha idrott i en timme, de kunde Mats glömma :) Sen på torsdag är vi lediga, och på fredag är de avslutning som jag ens inte ska gå på :) Jag är på min sötnos student då :) Värsta skönt att slippa allt. Men ändå jobbigt, jag kommer ju sakna er, <3

Jag ska springa idag, springa bort de jobbiga. blir nog 6 km sträckan. Skönt att bara lyssna på musiken och finnas.

Btw, grattis Morgan, till 40 år. Men förlåt, att jag inte vågade ens göra något igår.. Jag vet nu att din pappa dog där, de känns jobbigt för mej, att jag inte gjorde något? Hade du kanske levt nu? Hade jag kunna gjort något? Vad var meningen? Förlåt förlåt.
 Jag önskar dej lycka i himlen, </3


Näeej vet ni vad, nu ska jag springa iväg. Hade finast, eller bäst, eller vad ni nu vill ha de..

Baby, grattis :) <3 Till student på fredag, och till 23 månader på lördag. :) <3 Jag älskar dej ! <3

None
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0