Familjehelg,

Vissa saker kunde ha varit betydligt bättre, andra kunde inte ha varit. Men att vi, alla tillsammans badade, åt och skojade betydde otroligt mycket för mig, och säkert för er med.
 Vi har hunnit med att åka i rännan, det var jag, Sara & Christer som gjorde det, men vi hade såklart "livvakter" dära, den truppen bestod av mamma, pappa och Jörgen. Jag kan säga att paniken steg något i mig när jag insåg att verkligen gett mig in i det! Bilder kommer senare, håll kollen!
  Furuvik är också ett ställe vi spenderat tid på, där en hel dag med skoj och massa djur. Även Furuviksbarnen var ett måste, så otroligt de som de gör! Tvunget blev det såklart massa karuseller, men för de mesta var det bara för att tjäna in de pengar vi gjort av med på åkband! På sista turen mådde jag inte ett dugg bra, men men, jag låg massa pengar plus, så... Varför inte? :)

Nu är alla hemma hos sig igen, förutom Olle, karin & Tilde. De åker hem efter att mor min kommit hem! Tråkigt att tiden, den är över. :( Ni betyder otroligt, bara så ni vet!
 Tack Sara, tröjan var jättefin :) <3

Nu ska jag försöka fixa med både internet och med bilder från rännan ! ^^,

HannaSkogsbergHjärtaJörgenJonsson
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0