Eminem Spend some time

I forsbacka nu då, med älskling såklart :)
 Har just käkat och diskat, så de blir väl att vi tittar på tv nu ett tag.. Eller inte jag, men min älskling ser så gärna på AFV, som om de vore roligt med snorungar som slår sig illa, eller någon som får en boll i huvudet. Så förutsägbart vad som ska hända.

Btw, så försöker jag för första gången i mitt liv att få ihop ett felfritt inlägg.. "Du skriver förjävligt" .. Ja tack älskling, men nu så ska jag försöka skriva bra iaf!
  Baby och jag hårdtränar xD, nej då. Men vi går åtminstone 40 min per dag + cyklar en mil :) Så nu jävlar ^^, Ska vi bli lite piggare och gladare, förhoppningsvis :)

Orkar nos inte skriva mer nu, ska nog joina min sötnos som ser på de där jättebra tv programmet! Yey!!!
Hade!

Saknar er, väldigt mycket <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Mens hit är ni i Forsbacka igen? Är dom där aldrig hemma? skämtar hihi..

2008-07-19 @ 13:57:44
Postat av: Fia

*ASG!!! Menar ju faktiskt inte mens utan men shit hehe

2008-07-19 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0