Eminem Shake that

Regner öser ner, älsklingen min äter spagetti & köttfärsås, eller ja. Han spelar guitar hero, som han påstås sig vara bäst på. Jag hållr faktiskt med :) Iaf var det g'ller gh3. Men sen vet jag ju inte så bra, missade ni förresten att vi tillsammans köpt nya tillsammans? Och jag kan lova, det var veardelöwst, heltråkigt. ett ihopslängt spel till ingen nytta alls. Som att spela "my name is Jonas", lättaste låten ever, då gitarrslagen är lika hela vägen ut i låten? Nääej fyfan!

Någon ringde just, skyddat nummer, la på efter att jag sagt hallå?.. Det är inte första gången det händer, lite konstigt, då vi har skyddat nummer, så det är ju inte alla som har vårat nummer. Sitter säkert någon kotte här och fnissar för att jag 'r dum och inte fattar att folk busringer. Äj vafan, uscha buscha!

Måste snart täffa folket, saknar er ju, har inte hunnit träffa ngn än riktigt, jobb kattvakt, barnvakt, åter jobb och för en gångs skull, ta det lite lugnt. :( Men i Augusti, då är tiden inne för softa och kanske käka någon glass.
På tal om glass, såg någon mange på sommarkrysset? Glassigt-mange, ser ut som 50 år för fan? :O jag hade ingen aning om det! På tal om sommarkrysser så var  Niklas dära, och på tal om niklas hade vi roligt i helgen hos olle :)

 Vi hade nämligen planer: Eftersom jag satt nere hos Olle Karin & Niklas en lång stund så visste jag att min då sura älskling skulle gå och lägga sig och vänta på mig i sängen tills jag kom upp ( låtsassova ) ( Olle och karin har lägenhet under oss ). I vilket fall så planerade vi att eftersom han skulle "sova" så skulle Niklas gå och lägga sig i sängen, vända sig om, lite försiktigt och lägga benet på honom eller något, för att sen viska typ hallå i örat och massa snusk xD. Fyfan, vi garvade. Planen gick inte igenom då lampan i köket var tänd, och vårat offer såg gärningsmannen. :( Erkänn att det hade vart roltigt om de gått igenom ! :)


So I'll say why don't you and I get together and take on the world
and be together forever
Heads we will and tails we'll try again
So I say why don't you and I hold each other and fly to the moon
and straight on to heaven
Cause without you they're never going to let me in


[ Carlo Santala - Why Dont You And I ]
@ Hanna Skogsberg
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0