Eminem Mosh

Nu har vi precis klivit innanför portarna till Kågbo. Kattvaktsveckorna är över, och snart så börjar mitt sommarlov på riktigt, tro mig, jag längtar så mycket! Att bara få slippa jobba och ha sig!
En Mens hit, som Fia skulle säga xD

Har träningsvärk som en jävla kossa just nu, ligger i för fan, jag och baby.´Ska väl snart ut och gå igen, för dagen, sen skulle vi ha cyklat och kört lite styrka med, men cycklingen vet jag ej om den blir av, eftersom de regnat så illa, Men men.
Nu ska jag försöka ta det lugnt bara! :)

Hade,

JagÄlskarDig
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är väldigt regnigt ute idag en perfekt dag för bio. Här http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687 får du gratis biobiljetter genom att besöka olika sidor. helt perfekt för en dag som denna.

2008-07-21 @ 16:59:20
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
Postat av: Fia

Mens hit då ;) Nu ska jag och Kickis ut i skogen och gå vilse hehe Sjuuuukt många stigar alltså så vi får se var vi hamnar nånstans asg Kramiis )L)L

2008-07-23 @ 13:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0