Eminem Lose yourself

Veckorna blir allt jobbigare, och liknar inte ett dugg det som jag för bara några år sedan kallade sommarlov. Ett jobb har tagit en plats i mitt liv, vilket är förbannat tråkigt för tillfället. Det känns som om man aldrig riktigt har tid med någonting. Det jag helst av allt skulle ha velat nu är att firat gårdagens 2årsdag med min underbara älskling. Men även träffa mina vänner, speciellt Sofia, vill se hennes nya lägenhet, Evelina, vi skulle ju bara, jag saknar dej :( <3, Linda & Emma, er bara måste jag se. och det är inte långt kvar tills ni båda fyller 17. Men jag ska se er innan det!

Åkte igenom Lågbo på vägen hem igår, kändes en aning kontigt och roligt på samma gång, det är de stunderna man inser att man levt ett tag trotts allt. Började tänka på när man var liten om somrarna, Emma & jag ringde alltid varandra och skulle vara med varandra, kommer ihåg att ofta var Emmas farmor hemma hos henne då. Sen började vi dra över till grannen och spionera på honom, allt vi såg och hörde skrev vi upp i en hemlig bok ( vilken inte är så hemlig nu längre, när jag avslöjat den ).

Yey, nu ska jag kila vidare, baby ligger och sussar och jag ska nog dot och kramas! ha de finfinast!
 
Love you
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha du är som värsta spionen :P:P

2008-07-15 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0