Smaken av Lamm

Jag är äcklad? Att ens äta skiten, hur kunde jag det. varför känns det alltid bättre om någon annan styckar och jag äter? Samtidigt vet jag hur köttet har behandlats, så jag har bättre förutsättningar om jag äter "hemmastyckat" kött. Det var jobbigt svårt, och inte speciellt gott faktiskt. Men jag är nöjd, för momentet är avklarat!
  I skolan har vi "miljö smart" det är något som vi och hotel / restaurang har. hela veckan, bara klimatsmart mat. Vi lagar mat som inte behöver mycket energi och som är kvartmärkt. Ganska skoj. Jag lagade eget idag. är nöjdast med det.

 Jag och Linda ska kanske skaffa bräda och sånt .. xD Skeeejt. Eller?

yey, jag har ett jobb. Mitt gamla. jag trivs verkligen så jag är glad. Samtidigt så vet jag inte hur känslorna finner sig då mina vänner inte får jobba kvar. : ( Tragiskt, men jag förstår ... Så imorgon är de back to work. Måste vara där, annars får jag inte heller jobba kvar... :.. :(

  Nu ska jag ut med Wenja, sen så ska jag bara duscha, lägga mig i sägen och tänka på min sötnos <3
  Detta kommer vara en lång vecka. men samtidigt så är det skönt att sakna honomm, för allt blir bättre när vi ses igen <3 Älskar dej <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0