Jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra

Det är det jag menar, det är det jag söker. Någon som kan se, någon som vill se.  Jag är depp, det är dags nu igen, de känner jag. Jag vill inte, jag mår inte bra. Vill bara kura ihop mig i ett hörn, tillsammans, med ensamheten, Vill gråta bort smärtan.. Vill inte att den ska finnas. Men¨så länge jag inte söker efter något, kommer jag inget att finna. Lycka, vad är det för dig? vad är det för mig?

  Jag vill tacka mamma, för den fina boken som jag fått, i födelsedagspresent. hon beställde den i hopp om att den skulle komma innnan jag fyllde år, men den kom idag. Jag vet vad den kostar, så jag ska verkligen vara rädd om den. Det är en bok om hundar. Om uppfostran. Eller rättare sagt hela hundens liv. En bok på riktigt, inte en sån fjantbok om att man ska köpa dittan och dattan. annars mår inte hunden bra, jag tror inte på sånt skit Så jag är så tacksam. Tack mamma. <3

Jag skulle ha jobbat idag, trodde jag ja. Tills Sara ringer precis vid mosvägen " Är du på väg hem? " "Näeeej, till sandviken" "Det är inget jobb idag" ... Så jag gick upp på jobbet och gjorde absolut ingenting. Mådde dåligt. Aja. ville inte jobba längre, så mamma och pappa fick hämta mej. Vilket resulterade till att vi käkade på MAX och efter det så åkte vi biltvätt .. ; ' )
  BTW, mamma och pappa catfightas. : (.. Mamma anser att pappa är för ego, att han inte bryr sig om mig och Martin, på samma sätt som hon gör. .. .. .. Jag bryr mig inte, inte ärligt iaf.

Månförmörkelse idag. jag ska vakna inatt och se ifall jag kan se ngn fin måne. Den ska tydligen vara röd enligt mamma. jag antar att det är runt 3 tiden. Jag hoppas att jag får se det. Ska tydligen vara väldigt vackert. :) Undrar om jag ska googla på det? Aa, de gör jag..

" jag kan se hur själen din lider, i tvivel försöker, att upprätthålla det vi har och nå de livet du söker. Och varje morgon vaknar du med rädslan i magen... "

Jag älskar dig verkligen, jag gör det.

image207

TV:n åker på klocken sju varje kväll
vi ska följa tolv fåfänga pers i en cell speciellt utvalda
för vem vill inte vara en utskrattad tönt i en B-kändisskara.
(Skratt)
Låt oss börja, Robin blev skitsur åkte ut direkt för han saknade IQ
det va skitkul så dom börja supa,hångla,stöna hur ska det sluta?
Olga hon vill synas i bikini springer runt och
Carro är en pina som lär Foffo röka munbloss
Lina guppar täcke med en fransman får oskuld
men hon borde väntat och tagit Jockes oskuld.
Jean banan är bara läbbig
Angela Marlen vi vet ni äter skäggbiff
??-näsa stripigt hår
Stefan spelar hetro vi förstår
Ulrika har en rumpa men kuddar till flatbröst
Foffo han har tränat men saknar en basröst
Farfar är en hund som är nöjd med sitt tikval
stoppar in sin trummpinne i en gymnastiksal.

[ Fronda - Big Brother 2004 ]

Ska köpa en ny Frondatröja, med liknande tryck :
image209



    

Försöker känna egenkärlek ..



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh vad var det för bok?
Tråkigt att du är depp =( Hoppas det går över fort!

Kramar )L

2008-02-21 @ 17:02:25
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0