Jag ger dom lite tid, så kommer dom att förstå

"Och om jag stöter på en motgång, ska jag visa han. Att det spelar ingen roll, för jag ska flyga fram"

 Jobbet idag, alltid jobbet. Jobbet imorgon, aldrig jobbet. Ledig på torsdag, varför inte jobbet? Jobbet på fredag, kommer sakna jobbet!
 
Japps, det är bara denna vecka som jag jobbar dag istället för kväll. Jag trivs bättre, mycket bättre då med. Det blir jobbigt sen när skolan börjar igen, för skillnaden från dag till kväll är att det är för de första inte samma personal, man är trött efter att ha gått skolan, inte riktigt gemensam middag på samma sätt. Ingenting är riktigt lika. Jag gläds att sitta på jobbet nu. Tack för maten idag Christer förreten : ' ) Chinamat idag på österns pärla?! Åt typ kyckling eller något tror jag? ^^, hehe eller jag vet att det var kykling, men inte vilken.
 FRONDA på radio idag, det vart min rast under de typ 15 minuter han var där :) P3. Riktigt skoj att höra. de var snack om melodifestivalen och sånt tjaffs :) 
BTW, 11 genomförda. ^^, Den du!

Vi hade en diskution angående knark, vilken jag inte tror att alla var så ärliga i.. Hehe, men i vilket fall slutade det med att jag var rusktigt nära på att få en utskällning av Sara, hehe. Du skulle sett dej själv då sara :) Fast, jag skojade bara.

"kanske ska jag hoppa av skolan och börja här dagtid?"

Yey, imorgon kommer min älskling hit, och på torsdag åker vi tillsammans till Åland, med mamma och martin. Kanske pappa? Aja, jag vet inte. Och tydligen kommer Christer hem till oss i helgen. : ) Rtikigt roligt, min kära gudfar & bror :)

Jag har ätit en tjogulapp idag, fast med andra ord såm kostade min ljuice 20 kr, riktigt god måste jag erkänna. Men föredrar Maidminute ´s ljuice.

Nu ska jag käka. Bye !

Saknar dig <3 Älskar dig. Hjärta
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll:)

2008-02-26 @ 18:04:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0