"I evighet"

Jag förstår mer och mer, hur mycket du älskar mig, älskar oss.. Jag älskar dig underbara sötis <3

Det är så lustigt, eftersom jag hade tråkigt igår, jag ångrade mig då. . . Satt och skrev med Jossan, Linda och alla andra på MSN i en stor konversation. men, iaf jag om någon blir trött av att sitta framför datorn en för lång tid. Så jag tog mitt pick och pack till söngen och slumrade till. Tills klockan var fem, Willy hemma från pensionatet och 50 min till min älskling skulle komma. Då vart det stress kan jag säga, jag som skulle göra ordning allt. mysigt och allt. Men jag hann, tillochmed hann jag ladda ner filmtips jag fått av Josefine och Linda. :) Hitch, The perfect man och The hot chick. Jag har bara sett the hot chick än, och jag kan lova. har aldirg skrattat så mycket åt en film som nu! tack Jossan för great filmtips. Se The Hot Chick om ni inte gjort det!

Datakunskap idag, jag menar det. Är det någon lektion jag kan somna på så är det den. jag menar? hur svårt kan de vara att skapa ny mapp och skriva med kursiv text? kom igen Anders, ge något svårare tack. . . . Ojojoj, som tur är så är de iaf tillräckligt svårt för lekisbarnen.. De är inte vuxna som ska lära oss datorer, utan vi dem.

Bowling planerad. Den 29 februari är ni reserverade älskade Lpvänner för en runda diskobowling. Vi kommer att äta innan; ). så boka inte in något annat, för de här ska bli sååå skoj :) Sen blire Bio någon dag med. Soft huh? Nu ska jag kika vidare, kanske skriva på MSN, eller kanske kolla på någon film?

Jag älskar dig <3 Du vet det, jag vet det <3 Allt vi har <3 JAG ÄLSKAR DEJ!! <3



image202

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0