En stor stark tack!

Nu är lovet här, är ledig i en vecka frpn och med nu. Det känns jävla konstigt, med tanke på att tiden hela tiden ska gå så väldans fort.
  Var med Jenny, David och Stolt på stan idag. Haha, vi skulle kolla på ringar, fast det vart nog mer annat om jag säger såxD. Jenny vigde mig och Stolt utanför nian xD. Så nu är jag gift.

Matteprov idag, jag undrar hur det gick? jag svarade på allt, och kunde allt. men slarvfel blinkar det i pannan på mig, tro mig! Uscha, men jag vägrar tro på bvra betyg på detta prov. ;')
 Aja, nu gnäller pappa om att jag ska laga mat, de gör han alltid när jag är hemma när de är dags.. Jävla idiotiskt tråkigt. faaaan!

Ha de bäst.

Gos med baby i helgen <3

image216
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0