Din svaghet, så jävla svag den är.

Nu har jag fått svar på alla mina frågor, du lämnade de rakt i min hand. Du tror jag inte förstår något, men de var allt jag behövde för att förstå din värdlöshet ännu mera. Att testa kommentera din bdb, lämna ut mej själv som en idiot, skriva i min egen blogg att jag ångrar mej.. Sen fortsätta skriva.. HAHA, jag vet att du läste min blogg, och att du såg det att jag ångrar att jag skrev i din bdb, och du gick raka vägen på det. eftersom jag fullföljde det, jag fortsatte att skriva, de elakste du gjort skrev jag ut, men du ville att ingen skulle se hur feg och elak du är, så du tog bort det. Du säger att jag bad om det- Och de var där du gjorde bort dej ; "Varför kollar du ens min bdb, de måste du säga allt ellehur ;) " och dina jävla falska smilegubbar som jag önskar kunde försvinna. Du jävla falska elakhet. Ojojoj, men nu är jag mer nöjd än vad jag någonsin kunde hoppas på, eftersom du gjort precis som jag velat. . . Så svag du är . . .
jag vet att du kollade min blogg, annars skulle aldrig di mening komma upp.. jag vet att gör det nu med, men det är inget du erkänner. Jag kommade din Bdb, en gång, sen igen , och igen och igen. för att se dina svar som du inte kunde tala för.  Hela jag ler, fast jag ändå tycker att du inte är ett dugg smart så kunde fattat bättre.
Åhh! Du gör det bara bättre och bättre... Du gör bort dej hela tiden.. och nu behöver jag inte ens kolla din bdb, för att veta att du är den du är.
  Du sårade mig, men samtidigt, så var det de bästa du kunde göra, för de är inte förrän nu, som jag ser din svaghet och ensamhet. Jag hatar dej


Skriver med Jossan  på MSN, studiedag? Kunde de inte vart en fredag? Känns som att både jag och Jossan har väldigt tråkigt. Haha, egetligen skulle vi åkt pulka idag ( antingen i högbo eller hemlingby ) vilket inte blev av eftersom de andra skulle kolla på lunser bla bla bla, och klippa sig, bla bla bla.. Allt så¨nt. men istället får vi ta det en annan dag, eller så ska vi diskobowla ;) De säger Jossan ska vara skoj, så vi litar på henne :)
 Då ska ALLA med ; ) :D

  Malin, hoppas att du mår bra gumman <3 De svårt att se dig så, de var svårt att förstå. Malin, du klarar det!

Bla bla bla bla.

Älskling kommer hem hit idag ; ) Gissa om det ska bli mysigt, planerar för fullt. ; ) Jag älskar dej.



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0