11 år, eller kanske 17?

Jaja, i vilket fall så var det ingenting som min älskling tänkte komma hit och fira med mig, vilket gör att hela den här dagen rasade i spillror. Det som var så fint, blev plötsligt meningslöst... Du var menad att vara här idag. Jag är inte ens arg, varför då? Kanske är jag för van, men en sak är säker älskling, att jag inte ens är arg för de längre eller inte ens egetligen orkar ngt, de borde du vara rädd för.. . . Då hade jag kunnat fira min födelsedag med de andra som också betyder ngt för mej, men jag valde att fira med dej, med familjen hemma.... Det var inte ditt FEL, men du kunde ha gjort som du lovat mej och valt vad som var viktigast för dej. Du har sårat mig, jag vet inte längre nu. Denna dagen jag som minst hade velat det. MIN DAG?! hur kunde du svika MIN dag?
 Åhh!!!

Jag vill tacka, Josefine Melin, Emma Hedlund, Emelie Forsman och Izabella Ask för denna vackra tårta som jag fick. Jag är verkligen glad, och även om planerna fanns ( det vet bara ni och jag vad jag talar om ) Så vart jag ändå så rörd, och guu så röd jag var i ansiktet. De vart alltså en helt great start på min födelsedag. Dagens ros går till er flickor. tack för att ni finns <3.  Ni betyder mycket för mej.

Roserna för övrigt går till att grattis som jag fått idag :) de har vart ,ånga som grattat och de är jag tacksam för. och sångerna, tack alla för att ni ändå gjort min dag till något fint på något sätt...

Nu ska jag äta mat med familjen, jag ska finnas och känna att jag är 17 år. Vill tacka för allt fint. Jag älskar er vänner. <3 Ni är verkligen guldet värt! <3 Jag älskar er.

Jögge, älskar dej
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: em

grattis :)

2008-02-20 @ 21:21:08
URL: http://jameshetfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0