Fronda - Uscha

Hej, Hanna heter jag, jag har stora problem som är ofantligt småa. Jag hatar andra människor, jag tycker folk är dumdryga och jag är jävligt bortskämd. Ingen får någonsin trycka ner mig med sina äckliga ord, då hamnar man på min hatalista, och om gör man det, så är det svårt att bli utsuddad därifrån. Min lista är lång och inte svår att hamna på. Ni tycker förmodligen att jag är helt sjuk och att jag mår säkert hemskt dåligt, men jag är bara arg och återigen arg. Flera småsaker kan rubba hela min vardag en vinterdag som denna. Snart är det jul, eller de är väl redan det? Julhandeln är igång, julstöket är igång. Men jag blir bara sämre, varför?!

Jag klurar just på mina julklappar, mest undrar vad faktiskt vad jag får av svärmor min, underligt nog. Jag gav henne en värmekudde som man stoppar i mikron så håller den sig varm, perfekt för kalla dagar som dessa. Dessutom fick hon min gamla mobil också! Jag har fått en skraplott och något mer av henne. Tänk om jag vinner?! :) Aja, jag får inte hoppas för mycket, jag blir bara sur och tvär om jag inte gör det! Sån är jag, älska det eller hata det, jag bryr mig ens inte!

Köpte till min nya mobil :) Av märket Golla, 130:- på teknikmagasinet.
Köpte även en mössa till häjrta på BLÅ Svart med igelkott (stockholm), 350:-

Mammas pepparkakshus, dock lite snett tak, gick inge bra i år. Men ändå mitt favorithus! Älskar det, skön stil, ellerhur? helt hemmagjort!

Jag blev ruinerad imorse innan jag tog tåget, köpte detta för 30:-. varav godispåsen kostade 10!  Aja, vad gör man inte för lite frukost?!

Julklappshandlat! Mysigt serru!  Det gjorde jag och älskling i fredags!

BTW, jag har ny mobil och även nytt nummer, hör av er ifall inte ni har mitt nya nummer av någon konstig anledning! Bara att skriva kommentar så skcikar jag det! FinFint det!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0