Fronda - Förlåt

Förlåt för att jag inte skrivit på 100år, men dagarna börjar rulla mot julafton, vilket gör att min tid slits ut så något fruktansvärt. Jag har ju vart på maxi som ni alla vet, men nu är den tiden över mer, egentligen orkar jag inte jag lägga mer tid på det, eftersom de sårade mig så hemskt! Jag känner mig så jävla jaa, utnytjad. Detfinns fan inga ord! Ingen present fick vi heller för att vi vart där.. Men men,

För övrigt ska jag till skolan nu snart, för första gången på ja, 5 veckor, sköööönt! Så jag antar att vi får höras hörrni!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Låter jobbigt, så det var bara ett tillfällig arbete ? Så taskigt att ni inte ens fick en present, de brukar man ju få.... Hoppas endå att du har nu haft en bra dag !

2008-12-08 @ 15:49:00
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0