Fronda - Toast

Dessa dagar har varit skrivna i helvetet måste jag säga, gråt, smärta och obehag, ja, det är nog vad jag gått igenom, helt utan att ens veta varför. Jag är känsligare på vintern, blir lättare trött, mår lättare dåligt, gråter oftare och tänker mera. Men efter att ha mått bra så pass länge nu så vart det för mycket när helgen började. Inte bara att må dåligt, utan jag känner verkligen hur mycket jag stör mig på andra människor, hur mycket jag hatar många. Kanske är det för att jag inte är trygg i mig själv som jag inte kan vara trygg med andra?
 För att bättra mitt måeende försöker jag att äta nyttigare, jag slutade med mackor till frukost och började istället med morötter, dels för att få i mig mer vitaminer av olika slag och dels för att börja leva nyttigare. Men om det hjälper? Jodå, det gör det, jag känner mig friskare. Dock har jag fuskat en del, då det har vart mjukt bröd i skolan. Idag hade jag inget val eftersom maten var vidrig. Jag var tvungen att äta macka och sallad. sen när jag kom hem blev jag hungrig igen och gjorde mig toast. Min favorit, hur kan jag någonsin leva utan toast? Det kommer aldrig att gå. Jag älskar toast mina Toast!

Jag vet att ingen kommer förmodligen att orka läsa de här raderna, men vafan, jag har inte skrivit på längr så jag skriver av mig nu istället. Berra rymde idag, så nya grannen ringde då jag hade lektion. Jag missade hans samtal två gånger, sen när jag ringde upp frågade jag konstigt nog "vem fan är du?!" Nu mår jag dåligt som var så oförskämd. Berra är hemma och jag skrev förlåt, hoppas han inte minns mig, :'(

Nu ska jag laga stuvade makaroner och korv. Mums, jag äter snart ihjäl mig! Nu får det vara stopp här! Vi hörs vänner och ovänner.
 
= Två brödskivor, felix ketchup, ostskivor, bacon och två tomatskivor! Mums!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Men gumman är det sådär jobbigt igen =(

Du borde få slippa vintrar öht du tycka Kramar!



(jag tror att jag kan ha kommenterat här redan, men en gång till gör väl inget ;)



)L)L)L

2008-12-17 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0