Fronda Tänd den

Helg, ja de skulle man väl kunna kalla de som kommer nu?
  Hade idag psykologo för första gången, vilket jag tror att jag kommer att tycka väldigt mycket om! Det kommer att bli roligt, roligt! Funderar på att trycka in psykologi B i allt med, men vi får la se de då :)

På måndag lyder kin dag såhär; Sluta timmen tidigare från skolan för att ta mig till min optiker för att göra ny synundersökning och sen kolla på brillor :) Har redan kikat lite i smyg med älsklingen min, så vet på ett ungefär vad jag vill ha! Sen är de dags att fixa kort och ska mig ett leg, så alltså vidare till banken. Sen käka mat någonstans med söt för att sean kolla på Arn, bio :) Hem sussa, skola- sen så blire hudgrejs med mamma på stan någonstans, någon hon kände skulle göra ngt. Aja, iaf blir jag mamma, (förhoppningsvis) Sara och Karin med också. Hoppas de då :) (<---tisdag detta då)

Ajaaaao, nu ska jag se vad jag kan finna för roligt på expressen och kanske dryga på mamms till jag får mat!! ^^,

Älskar dej hjärta mitt<3 :)

Tänd den, sug på den
Somnar dom så duger den
Hoppa in och bjud en vän
Fråga om jag ljuger sen
Här kommer jag en härlig sommardag
Ett bloss sen somnar jag och kroppen domnar av


[ Fronda - Tänd den ]


 

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0