Fronda Svensson Svensson

Ja, anledningen till att jag skriver nu igen, ja, de är för att jag som sagt är ensammast i hela världen just nu. Tråkigt och ännu mera tråkigt. Att hela tiden försöka hitta på saker att göra för att inte vara ensam liksom, inte riktigt min vana längre de dära. Men, jag klarar mig :)

 Kikade in på Saras blogg och läste lite om medelsvensson, och kom då genast att tänka på en Frondalåt, såklart huh :) http://www.youtube.com/watch?v=4lJvWpLbjsU    Så den, ja, den får bli till Sara idag :) Svensson Svensson, påminde något om de hon skrev :)
 På tal om Sara så ska jag nog kika in på jobbet imorgon eftermiddag, blir sisådär toppen de, då jag slutar typ halv två, tror jag de var, och då känns de jobbigt att vänta nästan 2 timmar på buss, så varför inte sandviken ett tag? :)
 Kanske tillochmed kan trycka in en intervju med, ja, vem vet?

För övrigt vart de cyckling som jag tidigare bestämt, de vart även extreme home makeover och tvätta och städa och göra bara massor.
 Jag ska då för all del inte störa era mera, hoppas ni mår bra, för de gör då jag. De kommer jag från och med nu, alltid att göra, förhoppningsvis :) Godnatt för dagen.


Det var en gång.... och ja, den var grusad!

Jag älskar dej Jörgen Jonsson, alltid. Jag längtar efter dig, din kärlek och din närhet. ! Hjärta till dig, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0