Fronda Ingenting

Det blev inget Sandviken för idag, de beror först och främst på att jag hade ingen lärare den sista lektionen och därför stod de vad vi skulle göra framme på tavlan, vilket jag gjorde klart ganska snabbt för att hinna med bussen hem. Jättebra för mig, måste jag säga.
 Mitt enda problem ( som alltid är mitt problem ), var att jag som valigt sprang in på turken och köpte mig en cola och choklad, bara för att jag hade pengar, vafan tänkte jag med? Jag sa till mig själv imorse när jag åkte : Idag ska du fan bevisa för dig själv att du inte behöver köpa något bara för att du har tid till det. Men tro vafan då, jag är svag, och de för mig själv? Jag hatar att jag måste vara såhär. Nu sitter jag här och känner otrolig skuld till mig själv för att jag svek mig?!
 De värsta var, att innan det hade jag samhälle och skrev om min egen ekonomi, hur jag slösar och vad jag gör med pengarna mina, inte ens då kunde jag se det. Jävla jag, jävla mig.

Jag börjar på något sätt klara av ensamheten, de är svårt att hitta på saker att göra, men jag vet ju att idag ska jag cyckla, som igår, men även ut och gå (tror jag), sen hänga tvätt och läsa lite, kanske räcker de för att få ihop dagen? Fast, njae, jag skulle inte tro de. Klocka är bara ynka 3.

Det händer mycket hos oss i skolan, el del saker är små-djävliga, andra mer djävliga och jaa, idag så vart de som de vart, jag vill heller inte säga de här, de kan bli så mycket fel om man säger så. Men de som förstår, de förstår. De här med kärlek, de är inte lätt, iaf inte om man är en av mina klasskompisar! Ojojoj-
 Jag har de iaf bra med min kärlek, och de är viktigast, för mig!

Känns som om jag sitter här, knaprar tangenter och ingen orkar läsa hela vägen, men skit samma. Fast, de kanske finns någon där ute som har tråkigt olch läser en rad eller två, ni är då duktiga ni, spom frivilligt "lyssnar" på mitt drabbel.
Ni får ha de underbart,
  Jag saknar er, mina vänner, väldigt mycket!
Jag saknar Fia otroligt mycket, önskar vi kunde ses snart och bara umgås ett tag. Aja, får hälsa på dej ngn dag, om jag hittar :)
Saknar att jobba dagtid också, de är så otroligt skönt att bara göra det.
Ja, jag ska sluta nu!

Hejdå,

Jag äslakr dej hjärta mitt, /din egen.
Hanna Skogsberg, direkt från Kågbo.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: FRA

jag lyssnar

2008-09-02 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0