Fronda Ett Tusen Sätt

Återigen är jag tillbaka hit, skänt att ha mig tillbaka va? Hehehe..

 I vilket fall så var jag och mamma iväg och handlade idag, svängde in på owes 10 minuter för att sedan åka till Sofie, på mary cay. Dags för mammsen att snacka priser med henne, vilket slutade med att nu så säljer mamma för dem, konstigt nog. Så nu ska hon utbilda sig där, sen så blir de sälja produkter, verkligen bra. Men passar det dig mammsen min? Ja du, de återstår att se det!
 Maxi senare, handlade lite mat och så då.. Även cosmopolitan som jag ska ge mej fan på att öppna och läsa snart :)

Nu har jag gett mej fan på det här, godis ska jag inte äta på en månad nu, så är det och så ska det vara. allt vad heter godis glass bakelser och läsk är stopp nu, de blir inget! Förutom tårta imorgon, men absolut inget mer. Jag kan inte tävla med mig själv, de har jag insett, men jag ska tävla mot bloggen, mot er. Allt detta för att jag ska lära mej hantera mina pengar och må bättre! Visst fan ska jag lysckas, ska ni se!Jag tror på mig själv den här gången, riktigt mycket också! Heh, jag ska inte bli besviken, inte ni heller.


Jaja, blire 10bussen imorgon då, sen till skolan och ha lite lektioner, och sen träffa Evelina :) Länge sen man liksom umgicks med dej du:) De ska bli skojigt, sen hem, trägga sötnosen min, även så Olle och Tilde :)
Myshelg med tacos och sånt gottigt :)
Hade,  ja bra.


Jag älskar dej snuttepullan min ;) <3
             Alltid, de vet du, lika bra som jag :) <3


Miss u,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

AAAAAAAAAAAAAAAAAAASGGGGGGG, fan den där bilden hade jag föträngt, din stygga unge! Fan allts¨å, snart måste vi styra upp det här och träffas tycka* )L)L)L kramiis

2008-08-29 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0