Hej mitt Vinterland!

Idag är en inte så fullt vacker dag, men alldeles strålande för mig. Sitter här, lyssnar på musik, nyss käkat två mackor, och ska snart upp och cykla, skulle de kunna bli bättre eller? - Ja! Givetvis, med min underbara älskling så :) ! <3

 Skolan går super nu, MVG hittills i Datorkunskapen med ;) Ser ljust ut det här.
Yeay, va har vi typ gjort idag dÅ?
Emma var sjuk :/ Inget vidare. Svenska. spela kort, umgås, idrott.. Blahaha.

Jag förstår inte din jälva dumhet, den som gör sig så jävla svag hela tiden. Att ens göra om mina ord? Att inte stå för det som jag faktiskt sagt. Du är nog fan dum i huvudet, det säger inte jag med illamenat omdöme, utan för att jag verkligen inser det nu. Hur man får " kan vi åtminsone säga hej till varandra " till ; kan vi inte bli vänner och allt ska bli som förr? Det förstår jag inte? Jag vill aldrig mer vara din vän, inte sen du sa att det du sa. Dina äckliga jävla ord. Ärligt, så har jag nog börjat hata dej en aning, bara för att du är så otroligt du!
 Hejdå på dej med.

Ett lycka till :
Linda, lycka till med att ta bort "stygnen" från ryggen, eller ja. häftklammorna.. : ( <3

Baaaby, du är mitt allt <3 Älskar dej, så mycket :) <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0