Det är något som du själv tror

Jag har ALDIRG sagt att jag vill bli din vän igen, och att allt ska bli som förr. Jag har därimot sagt att jag vill inte ha det så som det är nu, för att gå på stan eller se någon så på bussen utan att det är som om vi ens inte känner varandra, det är inte vuxet på någon fläck. Jag begärde ett "hej" av dej, och du trodde jag ville blir vän med dej, men nej, Det kommer jag aldrig igen att bli, även så om du sagt att du velat. Jag hatar dej INTE, bara det du gjorde. Jag saknar det vi HADE, och det vi GJORDE och givetvis så bryr jag mig fortfaramde, det är inte som om jag skulle stå där som ett fån om det hände dig något och vara vrång. Jag har växt ifrån det.
Men Emma, om du förstått fel så... Jag vill INTE vara din vän, kommer aldrig ens att bli det! Det du sa, det var fel valda ord.

   Igår lagade vi mat på den styckade kossan xD Yey, så roligt det var :) Jag & Linda Juli gjorde klyftpotatis , beasås & helstekt oxfilé. Mmmm, efterrätten gjorde vi också :)
najs najs :)
Men Emma var inte i skolan igår, så att ja :( saknade henne givetvis <3 :) Hoppas du blir tillbaka idag, eller åtminstone imorgon :) <3

Yey, nu ska jag bortsa tänderna och typ snart dra till bussen :) Rooooligt värre, eller nåt. Kanske får man höra på Jennys drammel om livet xD :) Alltid lika roligt det^^,

Baby, jag saknar dej så otroligt mycket. Du ska veta att jag älskar dej mest av allt hjärtat <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0